Sep 15, 2008

Dialog Nujum Pak Belalang

Dialog part ni la paling aku ske sekali. Tiap kali aku tgk part ni confirm gelak x igt dunia.

Pencuri 1: 1 untuk aku, 1 untuk engkau, 2 untuk aku, 2 untuk engkau, 3 untuk aku, 3 untuk engkau, 4 untuk aku, 4 untuk engkau...
Pencuri 2: Haii.. ini macam kira, berapa lama mau habis.. Pegang.. aku kira..
1 untuk engkau.. 1 untuk aku, 2 untuk engkau 2 untuk aku, 3 untuk engkau, 3 untuk aku.. lepas 3 apa
Pencuri 1: hentam sajalah
Pencuri 2: hentam sajalah untuk kau , hentam sajalah untuk aku, lepas hentam sajalah..
Pencuri 1: bedallah
Pencuri 2: bedallah untuk kau, bedallah untuk aku
Pencuri 1: ehh .. dalam dunia mana ada huruf bedallah
Pencuri 2: ehh.. dalam dunia mana ada huruf bedallah untuk kau, ehh.. dalam dunia mana ada huruf bedallah untuk aku
Pencuri 1: ehh .. apa da
Pencuri 2: ehh.. apa da untuk kau, ehh.. apa da untuk aku
Pencuri 1: ehh .. dia ni
Pencuri 2: ehh.. dia ni untuk kau, ehh.. dia ni untuk aku
Pencuri 1: ehh .. kau nak mampus yer
Pencuri 2: ehh.. kau nak mampus yer untuk kau, ehh.. kau nak mampus yer untuk aku
Pencuri 1: kepala hotak engkau
Pencuri 2: kepala hotak engkau untuk kau, kepala hotak aku untuk aku
Pencuri 1: aku bagi karang
Pencuri 2: aku bagi karang untuk kau, aku bagi karang untuk aku
Pencuri 1: eh eh eh
Pencuri 2: eh eh eh untuk kau, eh eh eh untuk aku

4 comments:

  1. Nana pun suke gak tgk movie p.ramlee. mmg gelak abes. evergreen, ulang bape kale pun gelak jugak!

    ReplyDelete
  2. lawak dia x karat walaupun dimamah usia.

    ReplyDelete
  3. addybaling2:30 AM

    kadang-kadang

    ReplyDelete
  4. addybaling2:33 AM

    jarang-jarang

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails